10/09/2024
Топић је истакао да једносмјерни саобраћај подразумијева веће булеваре и већи број трака пошто се у Бањалуци свакодневно повећава број возила, те наводи да осим естетских нема других промјена.
– Из студије о саобраћају су узели само аутобуски превоз и подијелили карте пензионерима на којима је име Драшка Станивуковића, а истим тим превозницима дугују милионе и питање је када ће градски превоз стати – поручио је Топић.
Он је указао на то да се Бањалучани возе са дотрајалим јавним превозом, односно аутобусима који су само облијепљени фолијама, а који су најстарији у региону.
Осим тога, каже Топић, кружне раскрснице које се граде без дозвола неће бити у могућности да приме сва возила, а гужве у саобраћају су свакодневне и стварају проблеме грађанима.
– При томе, повећао се број саобраћајних незгода и само је питање дана када ће доћи до смртних исхода учесника у саобраћају који користе тротинете и бицикле – рекао је Топић.
Он је упутио питање Станивуковићу зашто се стало са радовима на кружној раскрсници у насељу Борик према градском предузећу “Топлана”.
– Зато што се ради без грађевинске дозволе и што је остао дужан извођачу радова новац и сада све стоји раскопано – нагласио је Топић.
Говорећи о кући Милановића која је недавно обновљена, Топић је подсјетио да овај пројекат финансира Влада Републике Српске са 90 одсто износа, а који Градска управа лажно представља као свој.
15/10/2024
14/10/2024
15/10/2024
14/10/2024